Waar staan we voor?

"Jij bent welkom in de warme, veilige omgeving van onze school. We zien jou en luisteren goed naar je, want elk kind is anders. Jij gaat hier veel leren, maar jezelf ook ontwikkelen. Vanuit veiligheid ga je groeien. Zo willen wij het beste uit jou halen.
In jouw unit kan je op je eigen niveau werken. Terwijl jij, met onze hulp, aan je dag- en weektaken werkt, groeit je zelfstandigheid. Natuurlijk mag je onderweg fouten maken. Je leert creatief denken, plannen, samenwerken en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen werk.
Jij mag zijn wie je bent. Ook als je wat extra aandacht nodig hebt. We behandelen je met respect, zodat jij en de andere kinderen ook respectvol met elkaar omgaan.
Wij vinden het belangrijk om talenten te ontwikkelen, bij jou en je medeleerlingen maar ook bij ons als team. Wij hebben een open houding, werken samen, wisselen onze expertise uit en letten erop dat we goed communiceren. We uiten onze waardering voor elkaar en gunnen elkaar de ruimte om te leren van fouten. We zien graag mooie resultaten, maar letten vooral op het proces. Als we jou zover krijgen dat jij je eigen doelen gaat stellen en daar met onze hulp naar toewerkt, maakt ons dat trots."